HEART TO HEART

Mengisahkan seorang perempuan yang mempunyai dua adik beradik perempuan . Berumur 17tahun . Seorang yang tabah dalam menjalani kehidupan seharian . Jodohnya ditentukan oleh keluarga sendiri .

Pada satu hari , dia dibawa oleh keluarganya untuk bercuti ke villa . Dari situ dia bertemu dengan seorang lelaki yang berjaya mencuri hatinya . Ketika itu juga mereka berkenalan antara satu sama lain dan akhirnya mengambil keputusan untuk menjadi pasangan yang sangat bahagia . Betul laa kata orang tua tua , cinta pandang pertama akhirnya akan berkekalan dan bahagia jua kan ??

Pada hari terakhir pertemuan mereka di villa itu , lelaki tersebut menyatakan bahawa dia akan berpindah ke Jakarta manakala perempuan itu juga akan ke Jakarta . Lelaki itu mengatakan bahawa jika ade jodoh pasti akan bertemu .

Setelah itu mereka sampai ke Jakarta dan bersekolah di tempat yang sama . JIKA KITA ADA JODOH KITA PASTI AKAN BERTEMU :D

Suatu hari perempuan tersebut mencari lelaki tuu , akhirnya die kemalangan dan mengalami saraf otak . Mengakibatkan buta dan bisu . Kakaknya sentiasa memberikan semangat kepada perempuan tuu .

Perempuan tuu ingin kembali ke villa dengan seorang diri tetapi ditemani oleh kawan karibnya . Lalu lelaki itu mengejarnya sampai ke villa . sweetkan ?? bahagianya kalau orang yang kita sayang tuu ambil berat pasal kita kan ??

Akhirnya lelaki tu disahkan mengidap sakit jantung , perempuan tu merasa sedih sangat . Dan ajal pun menjemput lelaki tuu . Berakhirlah cerita itu dengan kesedihan :((

Alahaii , jiwang betul :)) tapi memang best giler . Ce tengokk :D Kita nie yang tenguk pun tak abes abes menangis . Menyentuh perasaan betul :'(( HAHAHAAHAHAH .

DIPETIK DARI FILEM HEART TO HEART :D